Ioan Buia -pastor român din Statele Unite acuzat de abuz sexual asupra minorilor


Pastorul Bisericii Penticostale din Dearborn Heights, Detroit, este acuzat de mai multe femei de abuz sexual.

Mai multe femei au depus plangeri la politie impotriva lui Ioan Buia, pastor roman al unei biserici din Dearborn Heights.Ele sustin ca au fost agresate pe vremea cand inca erau minore.

„Mi-a spus: ‘Stiu ca poti tine un secret, stiu ca poti fi loiala’. Am fost abuzata sexual, am fost violata. L-am privit ca pe un tata, ca pe un al doilea tata”, a povestit una dintre femei.

Ea a fost abuzata de pastor la 17 ani, la putin timp dupa ce a ajuns in SUA, din Romania, impreuna cu familia sa.

„Am stiut ca este ceva gresit, m-am simtit murdara, m-am simtit vinovata. Mi s-a spus sa nu spun niciodata nimic, nimanui, pentru ca acela era felul in care ma iubea. Il priveam ca pe o figura paterna”, a declarat o alta tanara, care avea doar 8 ani cand pastorul a abuzat-o.

„Motivul pentru care nu am spus a fost pentru ca mi-era rusine. Eram la piscina si el ma ajuta sa invat sa inot. Si-a pus mainile sub costumul meu de baie si a inceput sa ma atinga. Am vrut sa fug si m-a tras spre el”, povesteste alta femeie, care avea 13 ani cand a fost molestata.

Femeile nu au stiut, pana acum, ca nu sunt singurele victime.In urma plangerilor, pastorul a primit sase luni de suspendare din activitatea sa de la biserica.

Sursa: http://stirileprotv.ro/stiri/international/pastor-roman-acuzat-de-abuz-sexual-asupra-minorilor-in-sua-marturisirile-socante-ale-victimelor.html

Despre mihailandrei

"Iisus Hristos a venit în lume ca să mântuiască pe cei păcătoşi, dintre care cel dintâi sunt eu."(I Tim 1,15)
Acest articol a fost publicat în America, Church of God, city bingo, cruce,biblie,sectant,eretic,, Enclavizarea Romaniei, Evrei, FMI, Francmasonerie, Gnosticism, Halloween, Harghita Covasna Tinutul Secuiesc, Marele Arhitect, Martin Luther, martorii lui iehova, marxism, Mason, MLFR, monofiziti, Morals and Dogma, NATO, nazism, neoprotestantism, new age, pedofil, penticostal ,evanghelic,evanghelizare, Protestantism, Razboi, Rosia Montana, rugul aprins, sionism, teologie, tigani, trafic de copii, Transilvania, UE, Ungaria, unguri, Vatican și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

44 de răspunsuri la Ioan Buia -pastor român din Statele Unite acuzat de abuz sexual asupra minorilor

  1. Iulian zice:

    elena says:
    Totusi eu cred ca Dumnezeu ar fi instiintat biserica prin proorocii lui de un asfel de caz nu ar fi lasato in nestiinta macar pentru sufletele sincere din acea biserica.

    Care biserica doamna?Ati vrut sa spuneti SINAGOGA SATANEI.Care prooroci?Ati vrut sa spuneti PROOOCI MINCINOSI.Dumnezeu nu-l gasiti la secta dv.ci diavolul,Va inchinati unui idol pe care in nebunia dv.la-ti ridicat la rang de dumnezeu.
    Stau si ma intreb cum ar fi fost sa fiti dv.sau copii dv.in locul acelor copile?

  2. Iulian zice:

    O babă murdară pe picioare, care stă în fata icoanei Maicii Domnului în biserică, fată de un laureat al premiului Nobel ateu – baba e om, iar laureatul premiului Nobel e dihor. Iar ca ateu, ăsta moare asa, dihor.
    Petre Tutea

  3. IQ100 zice:

    salut ..nu impartasesc de loc, dar de loc convingerile ortodoxe ale lui Mihai Andrei..unde il prind bag anticrstinisme .si am venit aici tocmai pt a posta ceva anticrestin DAR (ramane pe mai tarziu).intai am citit ..1) frumos blogul @patriot si documentat autorul 3 ) CRED 100% pe victime, numai cand ma uit la l@b@rul asta, sunt convins ca a profiat de poozitie; si povestile sunt credibile; numai cei cu barbatioa defectuoasa se baga pe copii usor de timorat, profita de ascendentul de varsta, de profesie, de stare sociala; si poate chiar de religioasa; ma intreb daca nu cumva s-au indreptat catre pastorat tocmai pt a avea baza de recrutare pt pedofilie, precum se duc unii sase faca Mos Craciuni sau Mickey Mousi, ca sa pipaie copii…cred ca religia cerand abstinenta sau monogamie impune standarte prea inalte pt.omul de azi; dar multi preoti sunt deosebit de ipoocrti

  4. IQ100 zice:

    salut iulian eu sunt agnostic..si Petre Tutea era exaltat religioas, asa ca eu unuil nu il,cred

  5. IQ100 zice:

    ce vreau sa spun eu ,nereligiosul, este ca , in caz de intentii necurate (sic!) religia e favorizanta ;si pt calau sa agreseze, si pt victima sa taca; da, nu neg rolul bun in caz de intentii bune, cautand sa incu.rajeze viata de familie , dar si descu.rajarea contraceptiei (care le va aduce noi credinciosi, desigur).

  6. IQ100 zice:

    mai Dorele. , pai Dumnezeu rezolva cand vrea El, poate aici poate Dincolo; de unde stii tu ce va face El?(am scris numai cf doctrinei crestine ortodoxe)

  7. Iulian zice:

    IQ100 says:
    04/03/2012 la 8:27
    salut iulian eu sunt agnostic..si Petre Tutea era exaltat religioas, asa ca eu unuil nu il,cred

    De parca ar conta parerea ta,Nu ma intereseaza , ce crezi tu.Din partea mea crezi ce vrei .

  8. pucheadorel zice:

    @IQ – (minus) 100:
    „mai Dorele. , pai Dumnezeu rezolva cand vrea El, poate aici poate Dincolo; de unde stii tu ce va face El?(am scris numai cf doctrinei crestine ortodoxe)”
    Prietene, știu pentru că Biblia spune așa. Știu din experiență, am văzut cu ochii mei. Și chiar dacă nu-și primește pedeapsa aici, imaginează-ți că pedeapsa de pe pământ, omenească, este infinitezimal mai mică decât ce urmează după ce va pleca din lumea asta. Probabil ai să simți și tu pe pielea ta asta dacă nu te pocăiești! Dumnezeu știe! Cât îl privește pe pastorul Buia, lasă-l în seama lui Dumnezeu, numai El are dreptul să facă judecăți de valoare! Eu, unul, tind să nu cred acuzațiile din cel puțin două motive:
    1) de ce acele femei au depus plângere abia după câțiva ani, când nu prea se mai poate dovedi mare lucru, și nu au depus plângere atunci? Nu cumva asta este o tendință de denigrare a pastorului Buia? Atunci când cineva te dușmănește, se poate folosi de orice pârghie (chiar și una falsă) ca să te atace.
    2) omul acesta, pe vremea lui Ceaușescu, a făcut foarte multe lucruri pentru Evanghelia lui Hristos. A introdus clandestin în țară Biblii și literatură creștină. A ajutat financiar și material anumite familii sărace. În felul acesta și-a riscat libertatea și chiar viața pentru Hristos. Dă-mi voie să nu cred că un astfel de om s-ar putea preta la așa ceva! Dar, mă rog, tu poți crede ce vrei…

  9. viorel zice:

    Dorel BOLNAVULE, tu nu ai crede nimic din ce nu iti convine. Si Iuda, era apostol si….a tradat. Asa ca nu mai lua apararea pedofililor. Daca ai avea puterea si autoritatea l-ai si lasa sa scape nepedepsit. Vad ca pt tine este un model. Una doua te-ai da pe langa el.

    Dorel tot bolnav mintal ai ramas.

  10. pucheadorel zice:

    viorele, nu-mi amintesc să te fi băgat în seamă! Faci tu ce faci și iar cauți scandal, pe urmă acuzi pe alții… Dar nu mă miră, scandalagiul (tu) strigă: „Scandalagiii!”

  11. Lidia Doleanu Clopotel zice:

    of of

Lasă un răspuns

